Fotogalerie 2014

Podzimním listím 2014
Jako každý rok byla poslední říjnová sobota dnem závěrečné vyjížďky zvané též podzimním listím. Počasí docela vyšlo. Bylo sice pod mrakem, ale nefoukal žádný vítr, který v poslední době bičoval Holešov a okolí. Naše cesta vedla napřed na Holajku, kde se všichni sjíždí jako do základního tábora a odtud jsme v pravé poledne vyjížděli do Fryštáku na náměstí. Po proslovu Pavla Mrázka jsme vyrazili na závěrečnou vyjížďku přes Ondřejovsko, Rusavu a někteří zvládli po cestě ještě i ten Hostýnek. Závěr byl, jako vždy, na Holajce. Sezóna je tedy úspěšně za námi, ale naše biky ještě zazimovávat nebudeme.

Jezernice
Už jsem myslel, že máme to všechno závodění letos za sebou, ale děti se rozhodly pro ještě jeden závod, který se jel v sobotu 18.10. pod názvem Jezernické viadukty. Moc dobře to tam s Danem známe, vede tudy i Šelamarathon. Závodní trasa byla mokrá a náročná. Naši borci, Libuš, Verča, Jarda a Tom se poprali s terénem se ctí a dojeli na skvělých pozicích. Libuš a Jarda dovezli své biky pro zlaté medaile, Verča získala stříbrnou. Skvělý závěr sezóny, forma našich bikerů evidentně roste. Jsme připraveni na příští sezónu, na kterou se móóóoć těšíme.

Ploština
Tak máme letos odzávoděno. V neděli 5.10.2014 se jel závěrečný závod seriálu Valašsko-Karpatské cyklotour v okolí památníku v Ploštině. Naši stabilní sestavu závodníků pro tuhle tour - Jarda, Verča, Libuš, doplnil v posledním závodě i Jirka, který startoval v kategorii juniorů. První se na mokrou, kluzkou trať vydal Jarda, přesvedčivě vyhrál i tento závod a stal se tak vítězem celé série sedmi závodů. Jako druhé se do pedálů opřely Libuš a Verča. V půlce prvního kola se v levé zatáčce na mokrém listí připletla do pádu jednoho bikera i Libuš a přišla tak o vedení v závodě. Muselo to hodně bolet ale i tak to Libuš dovezla na druhém a Verča na třetím místě. V celé tour tak skončila Libuš na prvním a Verča na třetím místě. V kategorii juniorů neměl Jirka konkurenta a suverénně dovezl naše barvy na zlaté pozici.
Tak tomu se říká závěr závodní sezóny - čtyři bikeři, čtyři medaile.
Těšíme se na další sezónu, na další biková klání. Máme skvělý tým.

Polanka
Valašská Polanka byla místem šestého závodu Valašsko-Karpatské cyklotour v sobotu 27.9. Tentokrát šlo o duatlon, takže naši bikeři museli nejprve zaběhnout určenou vzdálenost a teprve pak naskočit na kola a odjet předepsaný počet okruhů v místním terénu. Všichni naši sportovci ukázali, že umí i duatlon a dovezli z Polanky tři cenné medaile, Libuš a Jarda zlatou, Verča bronzovou. Za týden se dozvíme jak celá tour dopadne.

Hulín
Vzhledem k tomu, že naše manželky v pátek 19. 9. vyrazily na celý víkend jezdit na bikách do Valtic, museli jsme se o náš závodní tým postarat sami. V sobotu ráno jsme teda nasedli s našimi závodníky do vozidel a šup na závody do Hulína. Osvědčená sestava ve složení Tom, Jarda, Libuš a Verča přijeli změřit síly s ostatními ostřílenými závodníky na skvělé technické trati. První se na start postavil Tom s Jardou a hned po odstartování došlo k hromadnému pádu téměř všech závodníků. To ale našim bikerům nevadilo. Jarda dokázal po strhujícím finiši posunout přední kolo do cílovém čáry o pár centimetrů dříve a zaslouženě vyhrál. Tom, který se po pádu musel projet celým polem závodníků dovezl svého bika na skvělém pátém místě. Taky Libuš a Verča nezklamaly a dovezly své bajky na stříbrné a bronzové pozici - radost se podívat. Závody končily tradičně štafetou, ve které jel Jarda, Jaryn a Libuš za rodinný tým a Verča pomohla se štafetou klukům z Cyklo Bulis. Po štvanici na plné pecky se všichni závodníci dostali vpořádku do cíle a protože byly vyhlášené dvě třetí místa, dostali bronzové medaile všichni naši zástupci. Bezvadný, prosluněný den zakončený samými úspěchy.

Valašská 50
V sobotu 6.9.2014 jsme se ve složení Libuš, Jirka P., Jaryn, Dan, Jirka S., Zdeněk, Edita a Renata vydali do Vsetína na Valašskou 50. Příjemné prostředí, jako vždycky, slivovička od valacha Jindry před startem, no prostě paráda. Na start závodu se postavili Libuš, Jirka P., Dan a Jirka S. Jaryn pro problémy s kolenem závod odpískal a jel se Zdeňkem a Editou na poslední občerstvovačku podpořit naše závodníky. Ti předvedli excelentní výkon v těžkém bahnitém terénu. Na bednu dosáhla Libuš, která zlepšila svůj čas z loňska a dojela na skvělém druhém místě. Svoji premiéru v dresu Pokalíšků si odbyl Jirka Person, který v těžké konkurenci dovezl svého bika na perfektním pátém místě. Máme skvělý tým s úžasnými výsledky.

Rusavská 50
Víkend 16. a 17. srpna byl pro některé naše bikery velmi náročný. V sobotu se totiž jela Rusavská 50, kde jsme měli na trati 50 km zástupce Dana, Jirku T. a Jirku S, na trať dlouhou 35 km pak vyrazila Libuš s domestikem Jarynem. Blátivou trať s vydatnými dešťovými přeháňkami absolvovali všichni naši bikeři bez problémů a pořádně si těžkého terénu užívali. Největší radost nám udělala Libuš, která dokázala pro náš tým vybojovat stříbrnou medaili. Domestik Jaryn, který měl v plánu Libuš doprovázet, jí stačil jen v prvním kopci a v cíli na něj Libuš musela 10 minut počkat :-)

V neděli ráno pokračovala Valašsko-Karpatská cyklotour dalším závodem ve Valašských Kloboukách. Naši bikeři opět řádili. Nejprve ukázal Jarda, že se dokonale srostl se svým novým bikem a systémem start-cíl zvítězil ve své kategorii a po té dovezla svého bika Libuš na stříbrnou placku. Škoda, že nestartovala taky Veronika, která je na dovolené. Tento víkend se nám moc vydařil.

Hostýnská 50
Den, který patřil Any a Any.
V sobotu 2.9.2014 se jela Hostýnská 50, na které naše barvy hájili Aneta, Anetka, Vojta a Milan. Zatímco Aneta s Milanem odstartovali do hlavního závodu, na start dětských kategorií nastoupili Vojta a Anetka, která dokázala zvítězit a získat pro naše barvy zlatou medaili. Tento úspěch korunovala maminka Aneta stříbrnou medailí z hlavního závodu - Lochmanovic gang zase řádil.
Všem závodníkům v našich barvách moc děkujeme.

Bike Valachy
Jarda a Libuš se strašně těšili až si zajedou Bike Valachy ve Velkých Karlovicích. Startovali tam totiž mimo jiné taky Jarda Kulhavý, Franta Ráboň, Ondra Fojtík, Jan Jobánek, no prostě elita, a zajet si zaváděcí kolo s olympijským vítězem je prostě výzva. Oba naši reprezentanti předvedli excelentní výkon a ve svých kategoriích nedali nikomu šanci. Ze závodů dovezli právem dvě zlaté medaile.

!!!!!! Aneta to dokázala a má bronzovou medaili ze 115 km Drásala !!!!!
Sobota 5. 7. 2014 patří 21. ročníku bikemaratonu Drásal. Za náš tým startuje rekordních 13 bikerů. Na trati 115 km máme Ladika L., Anetu, Dana, Michala, Jirku a Milana. Na trati 53 km startuje Ladik Z. s Jirkou S. a na trati 37 km hájí naše barvy Ladik T. V Junior Trophy se budou rvát naši mladí bikeři Libuš, Karolínka, Adámek a Anetka B.

V 7:15 odjíždím s Libuš na start pozdravit šestici našich riderů na dlouhé trati. "Bez pádů a zranění, hodně štěstí" - tradiční přání před startem, rána jako z děla a je odstartováno. Díváme se, jak kolem nás proletí celé startovní pole, a chvíli poté jedeme do zámecké zahrady na start dětských závodů. Jako první startuje Libuš a systémem start-cíl naprosto suverénně vítězí. Na vyhlášení vítězů není čas - odjíždíme do Poteče na odpolední závod seriálu Valašsko-Karpatské cyklotour, kde Jareček dojíždí na stříbrné pozici. Hned na to startuje Libuš s Verčou a dováží zlato a bronz. Pravidlo "3 bikeři = 3 medaile" stále funguje. Při čekání na vyhlášení výsledků dětí v Poteči počítám hodiny a volám Ladikovi Lochmanovi, který už musí být bezpečně v cíli, jak to vypadá s našimi bikery na Drásalovi. Ten mi oznamuje, že Aneta dojela hlavní závod na třetím místě .... padá mi telefon, musím si sednout, abych to rozdýchal. To tu ještě nebylo. Paráda. První bedna v hlavním závodě pro Pokalíšky. Můžu odejít šťastný do důchodu.

Semetín
Semetín je poslední lokalitou Valašského poháru horských kol, kde přijíždíme v sobotu 28.6.2014. Naše trio Libuš, Verča a Jarda potrénují, zvláště pak průjezd koupalištěm a jdou na start. Jarda se snažil co mohl a ve čtvrtém kole z pěti dokonce šel na první místo, ale forma nebyla. Dojel na bramborovém místě a stejná brambora mu patří i celkově. Slzička ukápla, ale to je to bikové soupeření. Libuš dojela na 6 místě a nutno podotknout, že ve sjezdech z kopce v těžkých pasážích by jí těžko konkurovali i kluci. Veronika dovezla místo osmé. Těšíme se, jak si naši reprezentanti povedou v příštím roce.

Všemina
Sotva jsme se stačili vzpamatovat ze sobotních závodů, už je tu znovu brzké vstávání a to v neděli 15.6. Sraz máme na parkovišti u Billy a 7:30 vyrážíme směr Všemina v docela slušném konvoji pokalíškovského týmu. Reprezentovat nás dnes budou Izabelka, Karolínka, Barča, Tom, Jarda, Vojta, Anetka, Verča a Libuš. Solidní tým se skvělým rodičovským zázemím. Všechny děti byly naprosto skvělé a rvaly se o každou pozici na hranici svých možností. Krásná podívaná na naše reprezentanty skončila bronzovou medailí pro Verču, stříbrnou medailí pro Jardu a zlatou medailí pro Libuš, která dostala ještě zlatý pohár za absolutní vítězku.
Holešovští Pokalíšci zase patřili mezi nejlepší zúčatněné týmy.

Lideč
V sobotu 14.6. se moc nevyspíme. 6:00 budíček, rychlá snídaně, nachystat závodní stroje a vyrážíme směr Horní Lideč ve složení Libuš, Verča, Jareček se zázemím Jaryn, Renča a Petra. Krásná krajina, hory, lesy našim bikerům svědčí, a tak Libuš dojíždí po divokém boji na prvním místě, Verča na místě třetím a Jarda konečně prolomil sérii druhých míst a dovezl letošní první zlato. Pravidlo z Valaško-Karpatské cyklotour tři bikeři, tři medaile trvá.

Ratiboř
Valašský pohár pokračoval třetím závodem v Ratiboři v neděli 8. 6. 2014. Horký den se podepsal na všech závodnících a těžký terén jakbysmet. I tak se našim barvám dařilo. Libuš, Verča a Jarda se rvali o každý metr. Nejlíp to sedlo Jardovi, který v obrovské konkurenci jenž v tomto seriálu je, dojel poprvé na bednu a z odvezl si z Ratiboře stříbrnou medaili a velký medovník. K umístění mu určitě pomohly nové odlehčené kola od CykloMira.

Chropyně
V sobotu ráno nemusíme brzy vstávat. Závody dětí v Chropyni startují až ve 13:00, tak stačí vyrazit kolem jedenácté. Naše barvy tentokrát hájí Tom, Jarda, Verča, Tereza, Libuš a Aneta. Docela slušné zastoupení našeho týmu, který budí respekt, končí prvním místem pro Libuš, druhým místem pro Jardu a třetím místem pro Anetku, která startovala poprvé na novém biku. Byla to krása dívat se na modro žluté dresy Holešovských Pokalíšků.

Slavičín
Valašsko-Karpatská série pokračovala v neděli 25.5. druhým závodem ve Slavičíně, do kterého nastoupila za naše barvy sehraná trojice Libuš, Verča a Jarda. Bezvadné závody ve skvělém prostředí zámeckého parku a okolí naši bikeři opět zvládli systémem 3 bikeři = 3 medaile. Tentokrát byl Jarda druhý, Libuš první a Verča třetí.

Brumov - Bylnice
Brumov - Bylnice a hradní okruh, to byly naše další závody, na které jsme vyrazili brzy ráno v sobotu 17. 5. Za Holešovské Pokalíšky závodila sestava z Valašského poháru, Jarda, Libuš a Verča. O zázemí a techniku se starala Renča a Jaryn s Luďou. Jareček se dokázal zmáčknout a poprvé dovezl svého velkého 26" bika na skvělém 2 místě. Do velkého okruhu kolem zdejšího hradu odstartovala Verča a Libuš, která od rána bojovala s virózou podbnou té, s kterou mají problémy i naši hokejisti v Minsku. Ve stoupání v první půlce okruhu měla Libuš, díky zmíněným problémům, těžkou krizi a překonala ji díky Veronice, která Libuš dojela a jela s ní dokud ji krize nepřešla. Skvělá týmová práce skončila stříbrnou medailí pro Libuš a bronzovou medailí pro Verču. A protože musela Verča brzo odjet, přebírala za ni bronzovou medaili kamarádka Zuzka, kterou holky znají z Valašského poháru. Tři závodníci, tři medaile. Skvělé.

Mamut Tour 2014
Sobotní ráno 10. 5. vyrážíme ve slušné sestavě na Mamut Tour do Přerova. Po příjezdu do závodiště jsme vzbudili velkou pozornost a modrými dresy se to jen hemžilo. Naši borci Tom, Jarda, Vojta, Anetka, Verča a Libuš podali skvělé výkony a udělali pěkné závody. Na bednu nakonec vystoupila na stříbrnou příčku ve své kategorii Anetka a v kategorii nejstarších dětí dovezla zlato Libuš, která vyhrála závod systémem start-cíl a stříbro vybojovala Verča. Pro náš tým to bylo nádherné a úspěšné dopoledne.

Halenkov
Ve čtvrtek 8. 5. se jel další závod Valašského poháru horských kol, tentokrát v Halenkově. Za náš tým startovali Libuš, Verča a Jareček, který jel poprvé na velkém kole. Vzhledem k tomu, že celou noc vydatně pršelo, byl závod v lesní části docela výživný. To našim závodníkům ale nevadilo a z valašska dovezli Libuš 8., Verča 9. a Jareček 6. místo.

Author Šela Marathon - dětský závod
Aby toho závodění nebylo málo, museli jsme závodit i v neděli 4. 5. Teda my dospělí ne, ale naše děti jely řádit na přerovskou lagunu. Zastoupení bylo obrovské - Libuš, Verča, Anetka, Barča, Izabelka, Vojtík, Jarda a Tom. Všechni naši závodníci předvedli fantastické výkony a ukázali, že to se svými biky pořádně umí. Za to jim patří náš velký dík. Hezké odpoledne korunovala Libuš zlatou a Jarda bronzovou medailí.

Author Šela Marathon
Sobota 3. 5. stojíme na startu 15. ročníku Author Šela Marathonu v Lipníku nad Bečvou za Pokalíšky jen dva. Já a Dan. Teploměr ukazuje 4°C a fouká brutální severák. Trochu šílené odstartovat do takových podmínek, ale v lese je sucho - sem tam nějaká ta kaluž, tak to docela jede. Nakonec se nám závod moc líbil, užili jsme si ho a nikdo z nás to neodstonal. Ani Renča, která nás celou dobu čekala v cíli, aby nás odvezla zpátky domů. Pro mě to byl srdcový závod, protože jsem jej jel před 10 lety jako svůj první MTB závod v životě.

Hrachovec
Čtvrtek 1. května nebyl jen svátek práce, ale i začátek seriálu Valašský pohár horských kol. První podnik se jel v Hrachovci za Valašským Meziříčím a naši bikeři Jarda, Libuš a Verča změřili svoje síly s elitou, která tyto závody každým rokem jezdí. Závod byl náročný a naši reprezentanti dovezli 6., 8. a 10. místo a tím i cenné body pro další pokračování.

Rohálovská 50
Na Rohálovskou 50, která se jela v sobotu 26.4.2014, jsme se moc těšili. Děti zde jely druhý závod sezóny, pro naše dospělé bikery to byl první závod sezóny a taky to byla naše premiéra při spolupořádání dětských závodů. Ráno jsme vstali a v 6:45 už s Libuš šlapali do pedálů přes Kopaniny do Prusinovic. Chtěli jsme se přesvědčit jak vypadá sjezd kolem hrádku, kudy měla vést trať pro nejstarší děti. Po pátečním vydatném dešti se naše očekávání naplnilo a sjezd byl tak technicky náročný, že jsme se dohodli o vynechání tohoto místa a úpravě trati z důvodů bezpečnosti.
Za naše barvy do závodů nastoupili Tom, Jarda, Libuš, Veronika, Tereza a Karolínka v dětských závodech a do hlavního závodu odjeli v modrožluté Ladik, Anetka, Matouš a Jirka. Trasa závodů byla letos extrémně těžká kvůli hromadám lepivého bláta, které se nabalovalo na pláště, rámy kol a bikery samotné. I tak se ale závody líbily a zvládli jsme je na všech pozicích výborně.
Velká pochvala patří především dětem, které se porvaly s těžkou tratí a dojely do cíle do osmého místa. Dvě stříbrné medaile zařídil Jarda a Libuš, která utrhla přehazovačku a pro druhé místo si musela do cíle půl kilometru doběhnout.

Morkovice
Neděle 6 dubna vstáváme v 6 hodin ráno a vyrážíme na náš první závod sezóny do Morkovic. Náš tým ve složení Jareček, Tomášek, Verča a Libuš se na závody už moc těšili. A bylo to znát. V těžké konkurenci závodníků, které známe z Valašského poháru dojel Tomášek na sedmém místě, Jareček dokázal urvat místo druhé. V kategorii starších bikerů dovezla Verča páté místo a Libuš na novém biku dojela pro místo třetí. Lepší začátek sezóny jsme si nemohli přát. Hurá!

Jarní focení...
Sobota 22.3.2014 byla velmi akční. Ráno jsme s Danem, Libuš a Renčou navštívili závody dolekopcem v Otrokovicích na Žlutavách. Cesta z Holešova proti větru byla výživná a na sjezd ze Žlutav taky dlouho nezapomeneme. Z Otrokovic jsme rychle přejeli do Prusinovic, kde jsme měli schůzku s Martinem Koplíkem ohledně tras dětských závodů Rohálovské 50, které letos budeme pomáhat pořádat. A pak rychle přes Kopaniny do zámecké zahrady v Holešově, kde jsme měli domluvené focení v nových krásných dresech. Bohužel se nás moc nesešlo ale my to v průběhu jara ještě vylepšíme.

Bikové vítání jara 2014
V neděli 23.3.2014 jsme v 9:00 vyrazli z Holešova do Kroměříže k zimnímu stadionu na tradiční bikové vítání jara. Nakonec se nás sjelo celkem 9 bikerů a vyjížďku přes Velké Těšany, Kvasice (se skvělým občerstvením v hospůdce na hřišti) a Záhlinické rybníky do Holešova jsme si pěkně užili, i když občas spadla nějaká ta vláha z nebe. Bikovou sezónu považujeme za otevřenou.