Fotogalerie 2013

Podzimním listím
V sobotu 26.10.2013 jsme se rozloučili s touto bikovou sezónou. Tradiční vyjížďka "Podzimním listím" nádherně vyšla a počasí nám opravdu přálo. Po dlouhé době se nás sešla pěkná hromada. Snad nám ta příští sezóna vyjde ještě lépe než tato.

Okolo Zlína
Letošní závodní sezónu jsme uzavřeli závodem Okolo Zlína, který byl shodou okolností i posledním závodem seriálu CyklomaratonTOUR. Naše modrožluté barvy hájili Karolínka, Jareček, Libuš, Dan a Jaryn jako doprovod. V kategorii dětí dovezl Jareček třetí místo a stejně skončila i Libuš, za kterou převzala cenu Verča, protože Libuš byla na trati padesátky. Do hlavního závodu odstaroval Dan a Libuš s doprovodem Jaryna. Poměrně těžká a ne moc jezdivá trať nás nakonec přece jen dovedla do cíle a Libuš slavila další úspěch svým druhým místem. Dvě medaile za den je na závěr sezóny luxusní výsledek.

Valašská 50
Libuška je zlatá. Ve svých 12 letech zvítězila v kategorii 15 - 18 let ve Valašské 50-ce. Nejtěžší padesátka v republice s převýšením 1800 m nám dala pořádně zabrat. Jeli jsme ji na přání Libuš, která si ji přála zkusit zajet. Kromě Libuš jel závod ještě tata Jaryn jako doprovod a Dan, který závod přejmenoval na "večerníčkův závod". Po závodě totiž řekl, že tolikrát neměl nařazeného večerníčka v žádném jiném závodě - měl pravdu. Ikdyž byl závod poměrně těžký, jelo se krásnou krajinou a co musíme vyzvednout a pochválit je pořadatelské zabezpečení akce. Perfektní značení trasy a občerstvovačky, kde bylo i na chvostu všeho dostatek, příjemní pořadatelé humorně valašsky naladění a snad i trocha toho rumu do dalšího stoupání, no prostě paráda. Za rok se sem určitě vrátíme.

Rusavská 50
V sobotu 17.8. se jel 10 ročník Rusavské 50. Plány s naší účastí byly velkolepé, ale biker míní - PánBůh mění. Dan trénoval týden před startem fyzičku na bruslích a po pádu na tu část, kde záda volně přechází ve stehno, musel závod odpískat, protože se mu v inkriminovaných místech objevila podlitina o velikosti světadílů ještě před jejich rozpadem na Ameriku, Afriku a Euroasii. Další odpadnuvší byla Verča, která s námi ještě ve středu před závody trénovala, ale v den závodu nemohla nastoupit kvůli bolestem páteře. Na startu desátého ročníku jsme se tedy objevili ve složení Ladik, Aneta, Libuš a já jako doprovod. Závod byl nejsušší co pamatuju a pěkně rychlý. Pořádně jsme si toho užívali a do cíle jsme přijeli bez nejmenších problémů. Nejrychlejší pokalíšek byl jako vždy Ladik, po něm Aneta a pak Libuš, která oproti loňsku zrychlila o 45 minut.

Drásal 2013
"Letos Drásala nejedu, nemám najeté", to jsem říkal já a Dan už tři týdny před závodem a Aneta nám přizvukovala, ale nakonec bylo všechno jinak - byl to Zbóža, kdo pár dnů před startem začal s tím, že ten 20 ročník pojede, že to bude poprvé a naposled a já nevím co ještě všechno nám navykládal. To nás tak rozhodilo, že jsme se nakonec sešli v pátek v podvečer na prezentaci a přihlásili se. Jediný kdo odolal a trval na svém byl Dan, který ale stejně musel nasát atmosféru a tak v den závodu čekal na Trojáku s kamerou na přilbě a pořídil skvělé záběry z tohoto místa až do cíle. V sobotu 6.7. ráno jsme se tedy sešli na startu trati 115 km ve složení Ladik, Aneta, já, Michal a pochopitelně dorazil Jaromír Zbóža, který si vzal na závod dres se špatnou barvou - ještě toto. I když jsem v to nedoufal, dorazili jsme do cíle nakonec úplně všichni bez pádů a zranění, navzdory zimě na Kelčáku, bahnu za Lazama a mojí pokřivené přehazce co 60 km kvičela až do cíle.
Na krátké trati nás měl reprezentovat dobrotický Ladik a takyže odstartoval a jel. Bohužel jeho spanilou jízdu zhatila - a teď mi dovolte citovat - "...do článku napiš, že mě zklamala úžasná japonská technika...". Takže to musel v průběhu závodu odpískat. Škoda.
Své zástupce jsme pochopitelně měli i na dětských tratích, kde naše barvy hájila Verča a Karolínka Klapilová.
Závěrem jde teda říct, že ten dvacátý ročník se nám až na maličkosti vydařil a můžeme být s naším oddílem spokojení.

Semetín
Do této vesničky u Vsetína jsme v pátek 5.7. dorazili s Libuš a Jarečkem na poslední závod v seriálu Valašský pohár horských kol. Celý začátek závodů okořenila skutečnost, že pro Libuš, kterou jsme brali ráno z tábora, kde tráví prázdniny, jsme zapomněli doma cyklistické tretry. Naštěstí si tata Jaryn vezl s sebou svého bika a tak přešruboval pedály ze svého na bika Libuš, jezdí totiž jiné "kufry", půjčil ji své tretry a mohli jsme jít závodit. Závody dopadly i přes tento zádrhel dobře a v celkovém hodnocení se Jareček umístil na skvělém 4 místě, Libuška vybojovala místo šesté. Už teď se těšíme na příští ročník.

Chvalčov a Ratiboř
Sobota 22.6. naše reprezentanty rozdělila na dvě poloviny. V jeden den se totiž jely dvoje závody. Lochamanovi jeli závodit na Chvalčově, kde naše barvy hájil Vojtík a Anetka. Prchalovi odjeli s Jarečkem a Libuš do Ratiboře, kde třetím závodem pokračoval Valašský pohár horských kol. Jareček nakonec dojel na 4 místě a Libuš po pádu v prvním kole svého závodu dojela pátá. Kromě odřeného kolene si dovezla plné ponožky jehličí. I to k bikování patří. V Chvalčově dojel Vojtík na osmém místě a Anetka si vyjela skvělou ZLATOU medaili. Zase jeden úspěšný víkend za námi...

BykeKap
Neděle 16.6. patřila závodům horských kol BykeKap. Jareček a Libuš dovezli zlaté medaile, Verča dojela stříbrná. To je tým, to je paráda!!!!!!!!!

Holešovská 5
V pátek 14.6. se běžel druhý ročník běžeckého závodu Holešovská 5ka. Naše barvy hájilo hejno bajkerů. Na stupně vítězů ale dosáhla jen třetím místem Verča Klapilová.

Cyklobrána do prázdnin
V neděli 9.6. nás bylo pěkně vidět na závodech Cyklobrána do prázdnin, které se jely ve Všemině. Sedm statečných: Karolínka, Tomášek, Jareček, Vojtík, Anetka, Libuš a Verča nás naprosto skvostně reprezentovalo. Nejprve si dojel pro stříbro Jareček, keterého v posledním kole srazil z prvního místa neukázněný divák. To nám ale neubralo na náladě a Libuš dovezla z těžkého závodu další stříbrnou medaili. Korunku celému závodu nasadila Verča, která dokázala zvítězit v nejstarší kategorii holek a to i přes to, že je pořadatelé zapomněli zastavit po 5-ti úmorných kolech a nakonec jich bylo plných 6. Tom a Anetka ještě vyhráli v tombole, tak byla nálada na konci neděle naprosto skvělá. Domů jsme se vraceli unavení, ale šťastní.

Junior MTB 2013
V sobotu 8.6. přivítala naše závodníky Jarečka, Vojtíka, Libuš a Anetku technická, nádherně postavená trať v Hulíně, která využívala hodně prvků bikeparku. Paráda. Našim závodníkům se velmi dařilo a tak si Jareček dojel pro stříbro, Anetka pro bronz a Libuš pro stříbro. Jako bonus se naší narychlo postavené smíšené štafetě ve složení Jareček, tata Jaryn a Libuš podařilo dojet také pro stříbro.

Dětské závody 2013
Neděle 26 května je pro nás zase závodní. Jede se dětská Chřibská tentokrát v Chropyni. Naše barvy hájí čtveřice bikerů Anetka, Libuš, Vojtík a Jareček. Trať vede kolem Chropyňského rybníku. Naši zástupci se perou co to jde a dojíždí na skvělých místech do prvních osmi. Libuš dokázala ve své kategorii dojet pro zlato. Pokalíšky bylo zase pěkně vidět.

Mamut tour
Zima, déšť a rozblácená trať přivítala naše závodníky v sobotu 11. 5. v Přerově na dětských závodech Mamut tour. Naši zástupci Tomášek, Jareček, Anetka, Vojtík a Libuš se ale dovedou poprat se závoděním v jakýchkoliv podmínkách a tak si toho bláta a deště doslova užívali. Výsledkem byly dvě zlaté medaile, o které se postarala ve svých kategoriích Libuš a Anetka; Jareček si dojel pro medaili stříbrnou. Všem reprezentantům děkujeme.

Dotace
Ve čtvrtek 9. 5. se naši malí velcí reprezentanti navlékli do dresů, ale závodit tentokrát nešli. Letos se nám podařilo, díky úspěchům v minulých letech, dosáhnou na dotaci v akci milion a tak si naši zástupci šli převzít šek s dotací na dětské závody. Byla to velká slavnost a paráda.

Author Šela Marathon
V sobotu 4.5. startoval Author Šela Marathon horských kol, na kterém nás reprezentoval jako jediný pokalíšek Dan. Tak to jsou naši reprezentanti: Luděk, Pavlína, Verča, Jaryn, Karolínka, Libuš, Jareček, Tom a Dan Ve sjezdu k Rybářům se mu podařilo ohnout zub na malém převodníku, takže si do cíle bika silně zatlačil - ale dojel. Když se daří, tak se daří. Snad si smůlu vybral do konce sezóny. To v neděli 5.5. se pokalíškům dařilo lépe. Naši závodníci Verča, Libuš, Jareček, Tomášek a Karolínka reprezentovali náš tým naprosto úžasně. Všem moc děkujeme. Na nejceněší medaily dosáhla Libuš a Jareček urval stříbrnou. O tom, že modrá je dobrá, není pochyb. Pohled na skupinku v našich barvách byl opravdu hřející.

Hrachovec
Na prvního máje se začínala série závodů "Valašský pohár horských kol". První kolo se jelo v Hrachovci a bylo docela výživné. Zima, těžká trať, to vše patřilo k úvodnímu závodu. Naši reprezentanti Jareček a Libuš dojeli v těžké konkurenci na 6. místech a připsali si body do dalšího pokračování. Pohár pokračuje závody v Halenkově 8.5.

Rohálovská 50
V sobotu 27.4.2013 pro nás začala závodní sezóna. Na Rohálovskou 50 přijeli hájit naše barvy Libuš a Jareček za dětské kategorie a v hlavním závodě nás reprezentoval Ladik. Děti to měli letos těžké, protože startovali společně s dětmi o 2 roky staršími. To ale ničemu nevadilo. Jareček si v závodu, kde se hodně padalo, dojel pro 5 místo, Libuš nedala nikomu šanci a vybojovala zlatou medaili a Ladik v hlavním závodě obsadil skvělé 202 místo. Začátek sezóny se nám teda vydařil

Bikové vítání jara 2013
Neděle 24.3.2013, dlouho očekávaná vyjížďka k bikovému vítání jara. Probouzím se až po osmé ráno a dívám se na digitální teploměr. Pohoda 8°C. Doprčic, to není +8 ale -8°C, asi budu muset přihodit vrstvu. Snídám 2 párky, jako ti hoši co jedou do baní jak to zpívá Expo, jen ty dvě, tři pivka vynechávám a po deváté hodině sedám na mého bika, který celou cestu ze sklepa ven vrtí sedlem. Ten vítr je strašný ale sluníčko dodává sílu. Na stezce u Količína potkávám Miru s Františkem a jsem rád, že je někdo stejný magor jako já. Cesta ubíhá a před Kroměříží ještě dojíždíme Zdeňu ze žopské frakce. Na stanoviště u zimáku se postupně sjíždí cca 14 šílenců a nálada je jako vždy úžasná. Domlouváme se kdo kudy pojede a vyrážíme směr Kostelany. Naše skupinka to před Kostelanama bere směr Nová Dědina a Kvasice, kde si dáváme oběd a potkáváme tu bikery z OD Morava. Zpáteční cestu jedeme celou proti větru, až do Holešova na Holajku kde vyjížďku po 70 km končíme a rouzpouštíme sestavu. Přestože to tak na první pohled nevypadalo, byla to jedna z nejpěknějších vyjížděk.
Bikovou sezónu teda považujeme za otevřenou.