Fotogalerie 2012

Závěrečná
Předpovědi počasí nelhaly. Sobotní dopoledne nás přivítalo teplotou 3°C a deštěm se silným větrem od severu. Lepší počasí jsme si na závěrečnou vyjížďku nemohli přát. Jede se ale za každého počasí a tak jsme vyrazili na seřadiště na Holajce ve třech - Jaryn, Michal a Dan. Dojedem na seřadiště a tam nikdo ...
Po chvíli přece jen přijíždí Roman Pavlas a tak se ujišťujem, že nejsme magoři sami. Sedáme na biky a vyrážíme do sloty směr Fryšták. U holešovského zámku potkáváme Miru s Františkem a náš tým je na tuto vyjížďku kompletní. Po cestě si ze sebe děláme srandu co nás to napadlo. Voda stříká z nebe ze země, no prostě paráda. Dojíždíme do Fryštáku na náměstí kde nikdo není. Dáme si teda pivo a svařák abychom počkali, jestli se přece jen někdo neobjeví. Jasněže ano. Dojíždí oddíl Cyklo Žopy v počtu 5 kusů. Vítáme se a jdem se vyfotit na náměstí, kde prší čím dál tím víc. Tam naši sestavu doplňuje dvanáctý a poslední borec z Jižních svahů. Tucet bikerů je teda komplet, dvě společné fotky a rychle domů do tepla. Letos to teda stálo za to - paráda. Doma lezem v bikovém ohozu rovnou do vany. Po teplé koupeli se všichni potkáváme na společném setkání na Holajce a tradiční gulášek chutná o to víc. Tak zase za rok.

Okolo Zlína
Tak mám takový dojem, že závody CyklomaratonTour Okolo Zlína byly v tomto roce našimi posledními. Sezóna sice ještě zdaleka nekončí, ale závodit už letos nebudeme. Jareček, Libuš a Verča - to byli naši zástupci na těchto závodech a dovezli nám ze Zlína jedno čtvrté a dvě pátá místa, což je solidní výsledek.
Těšíme se na závěrečnou vyjížďku na konci října a hlavně na novou bikovou sezónu.

Rusavská 50
Na Rusavskou 50 jsme za naše barvy nastoupili va složení Verča, Libuš, Jaryn, Aneta a Ladik. Tomu se bezva rozjetý závod zkazil hned pod Klapinovem kde utrhl přehazovačku a výměna patky ho připravila o víc než čvrthodinu. I tak ale dojel v luxusním čase. Další problém se objevil ve stoupání na Tesák kde Verča píchla zadní kolo a duše o rozměru 20´ , kterou jí tatínek nabalil do podsedlovky se na ráfek 26´ opravdu nevlezla. Naštěstí píchla na správném místě ve správnou dobu. Libuš jí věnovala náhradní duši a Jaryn s Liborem Baťkem jí během 10 minut poslali zpět do závodu. Do cíle jsme dorazili všichni bez dalších potíží a bez zranění. Teprve na výsledkové listině jsme zjistili, že Libuš ve svých 11 letech, ketrá jela po podpisu tatínka kategorii 15 až 18 let, dojela na fantastickém druhém místě. Paráda!

BYKE KAP
Ti zase řádili!
Libuš a Jareček v krásné zvoničce v pozadí s Radhoštěm V neděli 15. července se Prchalovi s Libuš a Jardou vydali do Beskyd na další závod horských kol "BYKE KAP". Tentokrát to byl výživný terén kolem skokanských můstků ve Frenštátu pod Radhoštěm a oba naši zástupci dovezli nejcenější medajle za první místa.
Drsný terén v Beskydech jim holt vyhovuje.

Drásal 2012
19. ročník bikemaratonu Drásal se jel v sobotu 7.7.2012. Na dlouhé trati nás tentokrát zastupovali Dan s Jarynem a děti předvedli modrožluté dresy ve složení Jareček, Tomášek, Verča a Libuš, která si dojela pro perfektní druhé místo. Překvapením byla účast Adámka Bartoníka se svým tatínkem bikerem v soutěži odrážedel.
Všem reprezentantům za naše barvy moc děkujeme.

Rožnov 2012
Večer před posledním závodem dostal Jarda teplotu a celou noc se trápil s nevolností. Ráno jsme mysleli, že ten poslední závod odpískáme, ale Jareček chtěl jet. Tak jsme tedy jeli. Přestože na Jardovi byla vidět veliká únava po probdělé noci, sebral poslední zbytek sil, a dojel si v Rožnově pro druhé místo, které mu zaručilo celkové vítězství. Holešovští Pokalíšci a Holešov mají za své barvy skvělého reprezentanta.

Semetín 2012
Třetí kolo Valašského poháru horských kol se konalo v neděli 24.6.2012 v Semetíně. Na tento závod jsme vyrazili ve složení Kurcikovi a Prchalovi už v sobotu ráno, abychom zjistili, že se jede až v neděli - chybička se vloudí... Děti ve složení Jareček, Tomášek a Libuš vzorně reprezentovali náš tým a dovezli domů první a třetí místo. Teď nás čeká závěr poháru, který se jede 5.7.2012. Uvidíme jak vše dopadne...

Halenkov 2012
V sobotu 9. června bylo počasí špatné a na Valašském poháru horských kol v Halenkově pěkně zapršelo. Pokalíšci ale nejsou z cukru a tak si z blátivých závodů dovezli bezvadné první a šesté místo.

Holešovská 5
V pátek 8. června se v zámecké zahradě konaly běžecké závody všech kategoríí s názvem Holešovská 5. Náš tým měl velmi solidní zastoupení - od dětí až po dospělé - a podílel se na pořádání těchto závodů. Počasí nádherně vyšlo a všichni si závodů a soutěží užívali.

Cyklomaratontour Olomouc 2012
Na závody v Dolanech jsme dorazili tentokrát pouze s Libuškou a Jarečkem. Prosluněný den a skvělá atmosféra závodů přinesla po tvrdém boji druhé místo pro Jarečka a čtvrté místo pro Libuš, která spadla v hromadném pádu celého balíku ve sjezdu a doufáme, že si tímto vybrala poslední hořkou zkušenost a dál to bude jen lepší. I toto patří k bajkování :-)

Mamut 2012
Do Přerova na mamuta!
Tak jsme se domluvili a na závody Mamut Bike jsme dorazili va složení Lochmanovi, Prchalovi. Ráno před odjezdem se díváme na předpověď a jsme si jistí, že kolem 11:00 přijde déšť a prudké ochlazení. To nás ale nemůže odradit a zvlášť děti ne. Jareček, Vojta, Anetka a Libuš. To jsou naši černí koně. Rodiče tentokrát dojeli pouze jako podpůrný tým. Předpověď nelhala a tak závod za sucha dojel jen Jareček. Ostatní čekal dost mokrý a studený závod, na kterém to klouzalo a trhaly se přehazovačky. Našim reprezentantům to ale nedělalo žádné problémy a atakovali místa na bedně. Za to jim patří velký dík.

Author Šela Marathon 2012
V neděli 6.5.2012 se jel tradiční dětský Šelamaraton na přerovské laguně. Naši zástupci, Libuš, Jareček, Tomášek a Karolínka se zhostili svého úkolu perfektně a vzorně repezentovali naše barvy. Máme zase další medaili.

Stavění máje
Na prvního máje jsme se vydali z Holešova do Podhradní Lhoty postavit májku. Jeli všichni kdo mohli včetně těch nejmenších. Parádní akci jsme završili grilovačkou na zahradě u Ptáčků.

Rohálovská 50
Na Rohálovskou 50, kterou pro nás začíná závodní sezóna jsme se u nás u Pokalíšků pečlivě připravovali. Do úplné dokonalosti dotáhl přípravu Dan Kurcik, který dva dny před závodem trénoval na trati kolem Prusinovic a když sjížděl kolem hrádku vystartoval na něj za zálohy vlčák a zahryznul se mu do lýtka. Jak říkame my latiníci "chytil vlčáka". Dan to naštěstí ubrzdil a po ošetření u doktora vrátil psa majitelce. I s tímto zraněním nastoupil spolu s Ladikem Lochmanem za naše barvy do halvního závodu, který oba borci úspěšně dokončili. Také naše děti nám udělali velkou radost, když tzv. "Prchalovic gang", Libuš a Jareček dojeli ve svých kategoriích na 3 místě. Mylím, že na úvod závodní sezóny to byl docela slušný výkon. Našim reprezentantům děkujeme a za týden pokračujeme na Šelamarathonu.

Cyklistické vítání jara 2012
V neděli 25 března jsme se konečně dočkali bikového vítání jara. Teplota 5°C po ránu se v průběhu přesunu našeho oddílu do Kroměříže výrazně vylepšila a sluníčko dotvořilo pohodovku. Po obvyklém proslovu Pavla Mrázka jsme vyrazili směr ranč Kostelany. Po sněhu ani památka a na ranči se sešla docela slušná sestava Pokalíšků, kterou doplnili další podhostýnští bajkeři. Našemu týmu se podařilo v tombole vyhrát troje startovné na závody a mohli jsme vyrazit zpět přes oblíbenou zastávku v Kvasicích na hřišti. Tam si někteří z nás na sluníčku připálili čeníšky. Po jízdě do Holešova, též tradičně s protivětrem tzv. "trenérem", jsme celou vyjížďku zakončili na Holajce. Sezóna je tedy zahájena. Hurááááá!!!