Fotogalerie 2011

Odry
Na závěr závodní sezóny jsme tradičně zavítali do Klokočůvku u Oder. Přijíždíme v pátek brzy odpoledne, abychom všechno v pohodě stihli - sluníčko, ubytování, grilování. Když zajíždíme k chatkám v areálu startu a cíle zjišťujem, že o jednu z chatek je opřený skokánek, který se používá při průjezdu startem na 25 km hlavního závodu, k pobavení diváků - různé pády, kolize a tak. To musíme vyzkoušet. Říká Dan a s Jarynem instalují skokánek před chtaky, aby za chvíli všichni i s dětmi bezuzdně řádili s heslem "skáču dobře, skáču rád". Všechno dopadne dobře, žádný pád - sme přece kurňa borci néé? Mezi vrchy padá stín a ochlazuje se, tak rozděláme oheň a grilujeme oblíbené pochoutky, bůček, špekáčky, klobásky. Martin Kubiš překvapuje svým novým vynálezem, když zapíná fén na vlasy aby rozfoukal oheň - přece si nevylágruje pajšl. K večeru přijíždí squadra z Cyklo Žopy a je veselo. Sobotní ráno je chladné ale sluníčko za chvíli zimu přebije. Děti nám dělají velkou radost a řádí ve svých kategoriích. Tentokrát jsou z toho dvě bronzové medaile pro Jarečka a Libuš. Před vyhlášením dětských závodů startuje hlavní závod a téměř 1600 startujících je už opravdu hodně. Vyhlášení vítězů dětských závodů, tombola startovních čísel -Tomášek vyhrává cyklokomputer, soutěže, hry. Odpoledně uběhne jako voda a už jsou v cíli z dlouhé trati. Nenecháme si ujít happyhour, exhibici Pepy Dresslera a pochopitlně ani večerní diskotéku s ohňostrojem. V neděli ráno balíme a těšíme se za rok zase na schledanou.

Cyklobraní
17. září odjíždíme ve složení Prchini, Kurcici do Valtic na cyklobraní. Děti nám opět dělají velkou radost a vzorně reprezentují náš tým stejně jako Dan, který jel dlohou trasu. Je třeba si toho počasí, ketré perfektně vyšlo ještě užít. Za týden jedeme na víkend do Oderských vrchů, tak to počasí snad ještě vydrží.

Létající prase
10. a 11. září jsme strávili na letišti Bílá hlína ve Slušovicích na akci "Létající prase". Byly to vlastně tři akce v jedné. Na letišti probíhalo létání s modely zvané Létám blbě ale rád, opékalo se prasátko pokalíšků pod taktovkou Ladika Lochmana a do třetice tu oslavil životní 40-cáté jubileum náš Ladik Tomeček, zvaný též - podle svého bydliště - "Dobrota". Bezvadná akce za krásného počasí se všem moc líbila. Za rok znovu. Jaryn

Priessnitzova 50
Na Priessnitzovu 50 jsme do Jeseníku vyrazili už v pátek 2 září 2011 ve složení Prchini a Kurcici. Počasí fantastické, ubytování v pensionu Pomněnka v Lipová Lázně zrovna tak. Ještě v pátek před prezentací navštěvujeme Rejvíz a jeho mechové jezírka - paráda. Ráno v sobotu startují dětské závody a děti nám dělají velkou radost. Jareček dojíždí na druhém místě. Tomášek, po té co zaspal na startu, provede brutální stíhací jízdu do kopce a dojíždí, spolu s dalšími dvěma závodníky, v boji o třetí místo. Všichni tři ale zastavují před elektromagnetickým kobercem????. Toméééé, jééééď, přejeď ten koberec. Nic. Nakonec se koberec rozmyslel a přečetl dříve čipy těch dvou závodníků před Tomáškem. Škoda. Tatínek Dan slíbil, že ten dojezd do závodů v Odrách ještě dopilují. Libuška bojuje na drncavé těžké trati, kde se hodně padá, se svou největší sokyní Adélkou a dojíždí na krásném 5 místě. Dan a Jaryn startují ve 12:00 z náměstí v Jeseníku. Rychlý závod, který Dan nazval "letecký den s Květy" jedem na plné pecky. Po dojezdu do cíle a všech těch sladkých jonťákách chceme něco hořkého - třeba pivo. Pivo není, jen birel - katastrofa. Balíme a odjíždíme na pension doplnit tekutiny a také něco ugrilovat. Je tak krásně, že zůstáváme ještě v neděli a až odpoledne se vracíme domů do Holešova. Takové počasí by mohlo zůstat až do vánoc ....

Rusavská 50
Rusavská 50 se letos jela v sobotu 20. 8. 2011. Na startu bylo přes 900 bikerů a z toho dva měli dresy Pokalíšků - Ladik a Jaryn. Tratí ucpanou bahnem a závodníky se naši bikeři úspěšně prodrali až do cíle závodu. Krátké video z tratě kolem Okluku natočil Dan ze své mobilní kamerky zaražené do přilby.

Holešovman
6. 8. 2011 se naše Pokalíškovská štafeta zůčastnila triatlonu Holešovman v obsazení - Michal plavání, Jaryn bajk a Luděk běh. Všechno dopadlo dobře a kluci přežili závod i večerní setkání závodníků, pořadatelů a přátel.

Drásal
Po průtrži mračen ve čvrtek a pátek před startem bikemaratonu Drásal bylo jasné, že startovní pole nebude tak početné jako jindy. Jediný kdo z Pokalíšků "nevyměknul" byl Ladik Lochman, který odstartoval do mrazivého bahnitého závodu. Mezitím se naše početná družina odsunula na dětské závody, kde jsme měli dost dobré zastoupení. Jareček, Tomášek, Anička, Vojta, Anetka a Libuš - to byl tým, který hájil naše barvy. A stálo to za to. Pokalíšci děkují všem našim zástupcům za reprezentaci na těžké trati letošního závodu.
Příští rok se s tím serveme určitě lépe.

Olomocká 50 (děti)
"Sobota 7:00 ráno budíček. Vyrvat děti z postele, nakrmit, obléct, dostat do auta a vyrazit.
Libuška Byla to fuška. Za slabou hoďku jsme už na pezentaci dětských závodů Olomoucká 50, které se jedou v Dolanech - směr Šternberk. Počasí je nádherné, přestože si pražáci předpověděli bouřky - to mají blbé. Při pohledu na trať dětských závodů je mi jasné, že to děcáni budou mít ještě dlouho před očima - hlavně ti nejmenší - táhlý stoupák po louce s vysokou trávou, kde se klikatí mlíko vyznačující trať. Start malochů a dvě kolečka - drsné. Přesto si Jareček dojel pro 2 místo. Vítězství bylo vzdálené 0,01sek. Taky Libuš bojovala ve dlouhých 2 kolech a ze zadních pozic 40 stratujících se dokázala prodrat až na 6 místo. Líp to dneska nešlo. Nevadí. Absolutní, nervy drásajícím, vrcholem dětských závodů byly závody odrážedel. Pořadatelé je nechali sjet cca 150m po té drncavé louce do cíle. Byl to takový první downhill odrážedel v ČR. Vzrušující podívaná s 1 hromadným pádem asi 10 začínajících bikerů hned po startu. Naštěstí jsou děti nerozbitné a louka měká. Bylo to poetické dopoledne. Konec reportáže. Jaryn.
P.S. Na Drásalovi budou mít Pokalíšci početnější zastoupení a tak se snad nějaký ten cenný kov zase objeví."

Mamut Tour
V sobotu naše děti reprezentovaly na přerovském závodu Mamut Tour. V areálu závodů jsme se potkali ještě s dalšími zástupci bikerů z Holešova. Závody se vydařily a naši reprezentanti dovezli pro Holešov celkem 3 medaile. Pro Holešovské Pokalíšky dovezla stříbro Libuš a bronz Jareček, pro OD Morava dovezla bronz Monika.

Author Šela Marathon
Naše barvy na Šelamaratónu letos hájil na dlouhé trati jen Dan. Na blátivé rychlé trati zajel dost solidní čas - holt mu to letos šlape. Díky Dane. Příští rok nás snad pojede víc.
Zato na dětském závodu AŠM bylo modro. Lenka, Tom, Kristýna, Verča, Libuš, Jareček, Tomášek a Karolínka se svým doprovodem. To byl tým, který pro naše barvy získal zlatou a stříbrnou medaily. Máme dost dobrý dorost.

Rohálovská 50
Závodní sezónu 2011 jsme zahájili závodem Rohálovská 50-ka. Za náš tým závodili Aneta, Ladik, Jaryn, Dan, Libuška a Jareček. Poslední dva jmenovaní zůročili dlouholetý trénink a dovezli pro Holešovské Pokalíšky vítězství ve svých kategoriích. Sláva jim. Zbytek týmu bojoval na velmi těžké bahnité trati o život. Letos to bylo opravdu těžké - a to jsme toho sjezdili. Hromady pádů, utržené přehazky, řetězy a bahnem ucpané vidlice - to vše jsme překonali a dovezli své biky šťastně do cíle. Technika fungovala výborně - holt slušnej oddíl. Biky v cíli šťastně vrtěli sedlovkama. Příští týden se jede Šela - snad tam kluci nebudou potřebovat nordické hole a pohorky jako my na tomto závodu.
Biku zdar a Holešovským Pokalíškům zvlášť!