Dětské závody v Chropyni

Chropyňské závody jsou již tradicí. V neděli proto nasedáme do aut a někdo taky na kolo a jedeme směr Haná. Jako minulý rok i dnes ráno hodně pršelo a slunce z toho udělalo slušnou prádelnu. Dnes závodí Jarda s Tomem a Aneta za MG. Bikeři jedou ze všech sil a na blátivé trati dojíždí Jarda na 6. místě, hned za ním další dres modro žlutých dováží Tom na místě sedmém a Aneta nenechá nikoho na pochybách a vítězí ve své kategorii.

Brumov-Bylnice

Sobota 21.5. sedáme do automobilů a odjíždíme směr Brumov-Bylnice, kde se jede „Hradební okruh“, jeden ze seriálu závodů Valašskokarpatské cklotour. Reprezentovat nás dnes budou Tom a Jarda.

Oba bikeři se po nezbytném občerstvení postavili na start dole na náměstí a vydali se bojovat do kopcovitého terénu kolem hradeb místní zříceniny hradu. Oba dojeli do první desítky těsně pod pódiovým umístěním.

Český pohár MTB Kutná Hora

Sobota 14.5. patřila třetímu podniku Českého poháru horských kol, který se tentokrát jel v Kutné Hoře. V barvách MG se jej účsastnily naše dvě bikerky Aneta a LIbuš. Trať byla technicky velmi náročná a na mokré trati to po ránu v tréninku hodně klouzalo. Obě bikerky se tedy „důvěrně“ seznámily s tratí. V samotném závodu ale bylo vše jak má být a holky se zadu starovního pole projely do umístění kolem dvacítky.

Ratiboř a dětská AŠM

Jednou prdelí na dvou židlích. Tak se dá nazvat neděle 8.5.

Ráno jsme naše mladé bikery Jardu a Toma zavezli do Ratiboře, kde startoval prvním závodem Valašský pohár horských kol. Naši ogaři zajeli výborně. Z posledních míst na startu se projeli do okolí první desítky a po obídku v místní restauraci přejíždíme do Přerova na Lagunu, kde se jede dětská AŠM. Potkávávme se s ostatními bikery. Libuš a Aneta v barvách MG dováží první  a třetí místo. Naši kluci Jarda a Tom jsou v první desítce a výborně také zajíždí ve své kategorii Vojta a Karolínka.

Valašský pohár MTB Ratiboř

Dětské závody Author Šela Marathon

Ocenění města Holešova

Hned po závodech v okolí Helfštýna 7.5. jsme spěchali zpět domů. Na programu dne totiž ještě bylo předání ocenění města Holešova těm nejlepším v oblasti kultury, sportu a osobností. Náš tým byl tím, ketrý obdržel ocenění jako sportovní kolektiv města Holešova za rok 2015 a naše bikerka Libuše Prchalová dostala ocenění za sportovní naději do 15. let.

Sláva nám. Je to radost a motivace pro naše další konání.

Author Šela Marathon

Sedmého května startujeme na dalším ročníku AŠM, který je letos vypsán jako mistrovství republiky. Na trať 97 km vyráží ráno v 9:10 jako první Dan. O pět minut později vypouští pořadatelé na start směčku, ve které se bude prát o stupně nejvyšší Libuš na trati 26 km. 11:30 startuje trať 50 km, kde naše barvy hájí Luděk. Naše účast je tedy pokryta ve všech kategoriích. Nejlepší výsledek zaslouženě dováží naše Libuš v barvách MG a bere stříbrnou medaili. Její týmoví kolegové doslova drtí soupeře a dohromady mají 4 pódiová umístění.

Předávání dotací 2016

Čtvrtek 5.5.2016 je pro nás slavnostním dnem. Na holešovský zámek si jdeme pro předání dotace města na bikové i jiné aktivity.

Rohálovská 50

30. dubna startoval ročník 007 Rohálovské 50.

Pro náš tým to znamenalo zabezpečení dětských závodů, s kterými již tradičně pomáháme a pro naše mladé závodníky Emu, Jardu, Toma a Karolínku reprezentaci ve svých kategoriích. Do hlavního závodu pak odstartovala Aneta, Luďa a Ladik, aby si „Bondovsky“ laděný ročník pěkně užili.

Počasí vyšlo skvěle, sluníčko svítilo a závody se velmi vydařily, přestože tentokrát nikdo z našich barev na pódiové umístění nedosáhl. Příští rok to zkusíme znovu.

Foto ze závodních tratí a zákulisí pořizoval také Tom Bubík a některé z jeho velmi povedených fotek jsme použili také do naší galerie.

Start našich dravců Jardy a Toma zaznamenala na video Peťka.